tirsdag 22. desember 2009

oi oi oi

Kjære dagbok..

den el testen igår har nok vært negativ ja.
hadde ikke el jeg..
.....

MEN.. det var vist to egg på vei.. weeee.. han målte eggblærene i størrelse å regnet seg frem til at el dagen, den beste dagen er 25 og 27 desember.
for er to separate egg på vei men de er ikke like modne. så de er modne til forskjellig tid.
det øker jo sjansene for å bli gravid da at det er to egg der.
å ikke nok med det..
slimhinnen min så vist kjempe fin ut. ikke at jeg helt vet hva det vil si. men det var nå iallefall positivt.
så nå vet jeg at 25 og 27 og alle dagene før og litt etter skal jeg ha sex... wee.. vet det ikke er sikkert jeg blir gravid da..
men har liksom på en måte 200% større sjanse for å bli det.. hehe..
for en eggløsning mot ingen som det pleier å være er jo 100% større sjanse.. å nå er det to egg på vei..
gud å gla jeg er.. dere aner ikke altså..
sitter bare her å gliser fra øre til øre. jeg er så høy nå.. helt i hundre.- måtte ringe til min kjære med en gang. og til bestevennina mi og svigermor og sviigriunne.. hehe.. ja.. er en hel hau som viste jeg skulle sjekke idag..
å jeg er så glaaaaaaaaaa...
lurer på når jeg kan ta en graviditetstest da..
å er den positiv da blir jeg nyskjerrig altså.. på om det er en eller to.. hehe..
ååååååå
dette er verdens beste julegave.. jeg har to egg på vei..

for om jeg ikke blir gravid så vet jeg iallefall at dobbel kur gir meg el.. å det er jo såååå flott.. oi oi oi oi oi å dobbelt oi.. så happy jeg er n... wu huuuuuuuuuu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar