fredag 15. januar 2010

humøret er tilbake:D

er så gla.. hehe..
dette er idag skal jeg ta de 4 pillene med pergotime.
imorra er jeg ferdig med den kuren..
å til onsdag skal jeg på ultralyd for å se etter egg.
er noe rart med de pillene.
de gir meg sååå håp..
å litt hetetokter her å der da.. hehe.. slik er det med bivirkninger ja.
jeg er spent på onsdag. spent på om de funker denne mnd å..
håper å tror det. men er jo ingen garanti. ikke som jeg vet om iallefall.. hehe
å så satser vi op full bæng bæng denne mnd å at skuddet sitter å blir en liten spire, som blir en liten baby.. som blir vår til å ta vare på. lære opp rett å galt. lære å danse, sykle, prate, gå..
å er såå mye jeg har i gjærde for den lille babyen..
har så mange planer..
vil få satt de til livs snart jo.
er rart at det går ann å savne noen man ikke har mnøtt, noen som ikke engang finnes..
men jeg savner babyen min..
savner han/hun veldig til tider..
er en merkelig følelse...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar