mandag 11. januar 2010

offa...

Idag er det en hard dag.! Er på jobb men har grått å grått, hvorfor klarer jeg ikke sette fingeren på da. Men verker noe sykt i magen. Å merker jeg er full av hormoner og følelser. Heldigvis er sjefen bare helt herlig å forståelsesfull. Å det er godt. Har fått tatt noe paraz, men det hjelper ikke på humøret desverre. Føler for å ligge under dyna å bare gråte. Skjønner ikke hvorfor egentlig. Mensen kom, men føler jeg var forbredt på det, dette blir jo på en måte vår første mnd med sjans for å bli gravid siden jeg hadde el. Men er jo ikke mange som blir gravide første mnd de prøver. Dette er jo ikke første mnd vi prøver akkurat. Men er jo på en måte det likevel siden dette er første mnd som faktisk alle forhold for at det i det hele tatt kan skje har vært der. Men er slitsomt å være å full av følelser.. Off.. Sliter med å være på jobb fordi jeg bare vil hjem p kose meg under dyna. Jobber på småbarns avdeling i barnehage. Er koselig, men det minner meg såå om at jeg ikke har en baby liksom... Hmfr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar