onsdag 2. juni 2010

alle disse eggene

TANKER FØR JEG DRO:

idag skal jeg inn igjen til legen å se på eggene.
spent på hvor store de er idag.
lettere for legen å se når el vil komme da. nmår han ser hvor mye seinere mine egg utvikler seg.
siden el kom 3 - 6 dager etter det han sa sist.
håper ikke det 4 lille egget har gått videre.
for da blir det 4 egg.. det er myye..
men med 3 egg så satser vi fulle mugger.. hehe..
er jo liten sjans for at alle blir befruktet uansett

TANKER HOS LEGEN Å PÅ VEIEN HJEM:

han ringte til danmark for å spørre om råd.
men de sa at han kunne gi meg en egg modnings sprøyte.
men det turte han ikke.
for alle 4 eggene har gått videre.
han anbefalte å holde oss litt i skinnet.
men det tror jeg ikke går.
så han sa at vi kunne ha sex frem til fredag. men ikke i helga.
for det 4 egget kommer seinere en de 3 første.
så jeg skal ta el tester å se hva som skjer.
vi kommer nok til å prøve.

TANKER I TIMENE ETTER JEG KOM HJEM:

men legen sa å at det var jo liten sjanse for at alle eggene blir befruktet.
det er 4 eggblærer på vei nedover liksom.
men sjnsene for at alle 4 blir befruktet er jo små.
legen mente den første el ville komme imorra.
men el testen nå for 1 time siden ble negativ da.
så da er det ikke el tid enda.

vi vil satse igrunne,.
for drømmen er tvillinger.. så en.. men heller trillinger en ingen liksom.
så da satser vi heller.
det har jo ikke blitt klaff på 2 egg.. så kanskje det er flere egg som må til for at det skal skje noe.
er iallefall spennende..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar