mandag 21. juni 2010

merkelige følelser i meg nå..

legen min er ikke på jobb idag. min fast lege altså.
så kommer meg uansett ikke til henne før imorra.
men regner ikke med jeg kommer meg tl henne imorra heller. blir nok bare en tlf samtale.. hun er ganske opptatt..
off..
har så blanda følelser
jeg bare vet at det er en spire der inne.
er bare så redd det er det at den har mistet taket liksom..

*hold deg fast kjære lille vakre*

jeg ringte lege kontoret igjen..
kan komme inn med en urin prøve.
men jeg sovnet jeg. våknet nå å nå er det for seint.
jeg har roa meg litt med det at to positive cb ikke lyver.
jeg blør jo ikke..
tror kanskje, vist jeg klarer det, at jeg venter noen dager til.
vil jo ha en sterk test å være sikker.
kjedelig å gå til legen nå å få negativ vist det bare er det at det er litt tidlig.
å blodprøve kunne jeg ikke ta idag, måtte få time hos legen min for å få tatt det.
så da sitter jeg her da...
men kjøpte meg to nye cb med + idag..
venter en stund å prøver å ta de tror jeg.

de på mammanett sier at flere av de har fått pos clear blu å så negativ billigstrimmler.. men at de likevel var gravide.. bare at billigstrimlene krevede mer hcg..
så vi får håpe på det.
så lenge jeg ikke blør, så er det jo bra.
å jeg har jo fått to positive tester..
venter noen dager å tester igjen..
om den da ikke blir klart positiv får jeg ringe legen å bli sjekket. for da er det kanskje en abort på gang..
nei huff.. ikke tenk det engang..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar