søndag 20. juni 2010

er det virkelig sant?

er du virkelig inni der Kjære lille vakre??
ventet mensen på fredag.
den kom ikke..
På lørdag testet jeg.. å resultatet så slik ut innen tidsfristen å alt:














veeldig svak, men en strek er en strek..
etter tidsfristen.. asså jeg så på den et par timer seinere..
da så den slik ut:















endel tydeligere ja.. hehe..


så tok jeg en ny test idag:

den er å svak.. men streken kom frem innen tidsfristen.. men idag ble den ikke sterkere etter en time liksom..
men asså..
det er jo kryss der?
det er ikke bare meg som ser?
imorra skal jeg ringe til Faber swennson å høre hva han sier..
kanskje inn til tidlig ul å for å se om det er en eller to eller tre babyer.. hehe..
har masse murringer i magen. hatt siden torsdag. litt lette stikkinger til tider å føler meg øm..
puppene er litt opp å ned. men litt såre ja.
å jeg er uggen.. kvalmen rett å slett.. å ikke mye matlyst igrunnen.. men det er nok pga det er endelig skjedd.. det er mye å fordøye..
jeg er så syyyklt gla..
når jeg har vært hos lege å fått det bekreftet skal jeg lage meg svangerskaps blogg.. ikke lenger prøveblogg.. oi oi..
er sååå sykt gla..
dette er helt merkelig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar