tirsdag 2. november 2010

livet er sååå deilig.

merkerr jeg er opptimist, håpefull å spent for denne pp en..
har jo fått en veldig ro over at det skjer snart. å den har jeg enda. å med to store fine egg, min drøm som alltid har vært å få tvillinger, og med bryllup å alt i anmarsj. så er det liksom så perfekt nå.. men.. jeg er enda bare helt rolig på at det skjer jo snart.. merkelig men digg..
så da får vi bare hoppe i høyet når el testene smiler til meg. å så får vi håpe på klaff.
forutenom at vi skal teste etter el, å ligge med beina opp etter sex, så skal jeg prøve å ikke fokusere så på det. for er digg nå som jeg klarer å holde fokuset andre plasser.
er stolot av meg selv som har gått ned 13 kg, trener endel å er blitt sprekere.
jeg valgte idag å gå hjem fra sentrum saelv om jeg hadde sjofør.. det hadde jo aldri skjedd før sommeren liksom.. å det er så digg.. å med pcos sykdommen vet jeg at det hjelper å gå ned i vekt. det er bra med tanke på komplikasjoner i svcangerskap å slt. så er så digg å være på så store fine rosa skyer som jeg er for tiden.. elsker det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar