mandag 8. november 2010

spent, lurer å tenker

jeg lurer på noe..
legen sa el ville komme onsdag torsdag. mes testene var negative de dagene.. "glemte" å teste på fredag.. eller glemte det til vanlig tid.
å så i 21 tiden fikk jeg så draberlig vondt i magen.. i eggstokken liksom.. verket i magenm, lysken å ryggen.. kan det da ha vært eggløsningen?
for så kl 00 tiden kom jeg hjem å da tok jeg en test å den var positiv. vi hadde da sex den natta, i 2 tiden kanskje.. så hadde jeg ikke flere tester hjemme så fikk ikke testet mer. hadde litt vont i siden på lørdag å. men fikk ikke hatt sex den dagen. slikt skjer jo av å til. fikk kosa oss igjen på søndag da. tror dere vi da har hatt nok sex til riktig tid? kan det være el som var på fredag siden jeg verket så? å siden testen ble pos den kvelden? for jeg testet i 16 tiden på torfdag. verket i 21 tiden på fredag å testet igjen i ca 23 tiden på fredag.. så om jeg hadde testet fredag morra kunne den jo da å ha vært positiv liksom..lurer såå.. å håper såå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar