onsdag 17. november 2010

noen dager igjen til mensen er ventet



jau folkens. nå er jeg 12 dager etter eggløsning.
folk kan få pos tester nå. men jeg tester aldri før jeg iallefall ser om mensen kommer på tiden liksom. skal ha den til fredag.
er litt rar øm i magen. litt kvalm, men har diare så det kan være derfor.. det er nok derfor. hehe. jeg er trøtt, sikkert å pga jeg er syk
ellers ikke hatt så mye symtomer denne perioden. men det er vist bra i følge mange
for jeg har klart å slappe av å bare vente å se. er enda ganske rolig på at det skjer snart liksom. å det er jeg gla for.
er litt rar i puppene å nederst i magen. fiser mye å drømmer mye.. hehe.. men..
jeg håper jo seff at det er en spire eller to inni meg nå. tenk for en fulkommen lykke.. brud å baby i 2011.. ååå..
så kryss fingre å tær..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar