onsdag 12. oktober 2011

Mega spent

spent ja, det kan du trygt si. idag tok jeg siste sprøyta. 5 dager med dobbel pergo kur å 3 dager med sprøyter. til fredag skal jeg inn til ultralys for å se om det er noen eggposer der, eventuelt hvor mange osv. for så å få en tlf fra Porsgrunn ang hva som skjer videre. er det 3 egg eller mindre blir det en normal insiminering, får da beskjed om når jeg skal sette el sprøyten å når vi skal inn dit. er det flere en 3 egg, skal de avgjøre om det skal gjøres om til et prøverør.
å ja jeg er mega spent, for før så har jeg fått 4 egg av dobbel pergo kur, å nå er det sprøyter i tilegg. en gang på dobbel pergo var det 4 like store å 3 mindre egg poser å.. så ja..
håper liksom ikke de sier på tlf en til fredag at vi får sex forbud å at det ikke blir noenting. det er for mage egg til insiminering, men ikke mange nok til prøverør eller noe.. ååå er så spent.. håper virkelig ikke denne kuren er bortkasta liksom..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar