mandag 8. februar 2016

Da...

kl 14.18 ringte de endelig
Nå ringte de fra Porsgrunn. De foreslo insiminering for å ikke bruke et av forsøkene på så få egg. Men jeg sa at det var nå eller aldri at vi skulle ikke mer uansett. Å om de da mente insimineringer eller prøverør. Da sa hun at da trodde hun jo prøverør var størst sjanse. Så da skulle hun snakke med legen igjen. Å ringe meg opp igjen....
Var rart.. men samtidig veldig godt å si det sånn sikkert til de å.. at det er nå eller aldri.. føltes rart. Men ble letta av det samtidig som tårene kom. Men føler en lettelse nå.. så er veldig sikker i min sak at det er dette som er riktig. Å gi seg etter denne ganga.


å nå kl 15.32 ringte de endelig igjen..
2 min etter stengetid å greier. hehe.
da vet jeg mer. det blir utak på fredag kl 09.30 eller uitaket er kl 10. men Espen sin prøve kl 09.30 å mine piller da.
så nå er det videre medesin til å med onsdag. må hente ut nok en sprøyte pakke.
å så er det medesinfri dag på torsdag.

kjenner meg ikke opptimistisk. men de sa det nå å.. det er jo bare et egg som trengs. så nå håper vi virkelig.
å det gjør vi jo.

1 kommentar:

  1. Masse masse lykke til i dagene som kommer! Håper det endelig skal ordne seg for dere nå! Det er skremmende å skulle tenke at det er siste gang, nå eller aldri! Håper alle god ting er tre og at det går på siste forsøk med støtte.

    SvarSlett