søndag 7. februar 2016

nok en UL. tredje Ul på kort tid nå

da har jeg vært på ny UL. må si jeg mister mer å mer håpet å. troen er forsvunnet for en stund siden. men nå falmer håpet å.
fant begge eggstokkene idag. masse smått på venstre. men alt under 5mm.. så ja.. ikke noe å satse på der. høyre har nå en på 17, en på 14 en på 12 å resten er under 8..
Så i praksis vil det si.. max 3 egg...
å jeg har nå gått på sprøyter endel lenger en vanlig. å økt dosen i tilegg..
jeg vet at det er bare ett egg som skal til. men sjansen for å få dyrket de til blastocyster når det er så få.. er vel lik 0..
å troen på at noen av de vil bli befruktet er ikke så stor heller. når mine tidligere utak har gitt ganske få befrukta.
første utak fikk jeg ut 12 egg. å 2 ble brukende.
2 uttaket fikk jeg ut 33!!! egg. å 7 ble brukende..
så ja.. 3 utak.. ut 3 egg??

jeg er spent på tlf fra Porgsunn.. men kjenner at håp å tro er borte..
spesielt siden jeg hadde håp pga blastocyst.. men da måtte det være endel egg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar