tirsdag 23. februar 2010

eggløsningstest

tror jeg har funnet noe jeg skal kjøpe..
mye lettere med en spytte klase en tiss vær dag..
å selv jeg opprinnelig ikke har eggløsning.. så går jeg på medisiner som skal gi meg det å så inn til legen på ultralys for å se etter egg å da regner han seg frem til dagene jeg får egg løsning..
men er hjo greit for meg å ha en test hjemme som jeg kan skjekke om det stemmer å.. for da vet jeg akkkurat hvilken dag det er å så boom.. hehe
fordi jeg har en misstanke om at jeg får el litt seinere en legen regner seg frem til.. å da er det jo greit å vite når så vi kan hoppe i senga akkurat da liksom.. er såå klar for denne ukbgen asså..

dette er gjenbruks eggløsningstesten..
http://testselv.no/product.asp?p=4649

å så en liten ekstra søt kommentar..
gubben å jeg hadde lakt oss igårt å så sier han: du.. er det ikke eggløsningstid snart?
ehh.. jeg går jo ikke på noe denne mnd sier jeg..
nei nei sier han.. men man kan jo være positive å håpe du får det likevel.. så.. er det tida snart? å det er det jo.. hehe.. 14 dager siden mensen kom imorra faktisk..
han virker jo engasjert jo.. hehe.. elsker den gutten asså--

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar