onsdag 10. februar 2010

neste prøveperiode da er vi våryre..

hehe.. ja da er det vår.. noe positivt med det.. vår yr ja.. haha..
jeg vil denne mnd prøve å slappe av å heller kunne nyte litt fy fy ting (alkohol) det kan man unne seg når det ikke er baby meking på tapetet..
skal å gå på 30 days tenkte jeg..
prøve å få av meg noen kg. det vil jo å hjelpe på.
alt jeg kan få av før en graviditet vil jo hjelpe..
å vist det blir prøverør så må jeg ned 15 - 20 kg for å få det her i norge..
jeg er stoor ser dere..
å det er noe dritt..
for det virker heeelt umulig.. har ikke kropp til å trene så mye som jeg da må..
så håper de kan hjelpe oss i danmark da eventuelt..
legen min han gyn fyren har alt vært i kontalt med danmark å de var positive til å kunne hjelpe meg.. han fortale om alder, prøvd i 4 år, pcos, og bmi og vekt..
å likevel var de positive.. så det er jo bra iallefall..
idag har vært en turbulent dag følelsesmessig for min del..
men... det går nok greit dette å skal man se..
nå tar jeg kvelden å så satser jeg på at motet er mer tilstede imorra.. å at jeg kan se frem til en mnd med hvile på en måte..
prøve å tenke positivt her..
å tenk..
kanskje det blir top blå i bursdagsgave da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar