søndag 28. februar 2010

et ikke baby inspirert innlegg

jeg vil klippe meg å det er noe alla bob jeg vurderer..
frisøren jeg var hos sist gang mente jeg villle kledd bob.. men jeg vet jo ikke hva slags bob hun snakket om.. for jeg aviste ideen da..
men nå er jeg mer nyskjerrig på det..
lurer på hva dere mener om dette?
kan dere ikke legge inn en kommentar eller tre¨å si hva dere synes om de forskjellige sveisene på bildene under her..
jeg vil ha det kort å litt oppklippet bak å litt langt forran..
men jeg tenker å skrive ut 2 - 3 bilder av disse å ta med til frisøren og si hva jeg likte og ikke likte med de forskjellige å få hun til å lage en helt ny frisyre ut av det bra på de jeg liker best av disse bildene..

så hva synes dere


liger denne over fordi den ser ut til å være litt oppklippa i nakken.. å det liker jeg.. men skulle gjerne vært litt lenger forran.
denne er drit kul siden den er kortere på den ene siden en den andre.. men meg med mitt store ansikt vil dette kle meg?
liker den litt rufsa stilen.. men er ikke helt sikkert på bob med lugg.. selv om folk sier jeg kler lugg da..
vet ikke hvorfor men denne var å litt kul.. men ville hatt mer av det lange der.. å kanskje ikke fulkt så kort på toppen.. men like det litt-..
bare for å bevise at man kan ha det skiukkelig kort å likevel ha det langt.. det er ikke anna en fantasien som setter en stopper.. dette har jeg med fordi jeg vil ha det ganske kort i nakken men likevel helst litt nedenfor skuldrene forran..
denne kan å gå i lengde.. men ville hatt den litt kortere, eller rettere sagt litt oppklippa bak..
her ser man slik jeg tenker i lengde.. vil ha det ca så kort bak i nakken.. å likevel godt å langt forran.. men vil ikke ha det så rett bak i nakken.. vil at det skal være litt oppklippa bak, skaper litt mer liv.. men ellers er det noe slik jeg tenker i lengde..
her ser vi igjen at det er litt oppklippa rundt forbi å ikke alt like langt.. liker måten sveisen er klippet på..
enda et tegn på at det går ann å ha lang bob.. dette ser å fint ut.. men jeg ser ikke hvor kort det er bak.. men kan godt ha noe slik.. vist det er bra kort bak..


denne er jeg litt sånn.. hmm på.. et ikke om det er finest med eller uten lugg.. men her er det å bra skråna iallefall..
dette er mer for å vise at jeg ikke vil ha det så rett.. vil ha det mye mer skråna.. mye kortere bak en forran..
fin lengde forran.. men vil ha kortere bak..


liker godt det rufsete.. men igjen.. lugg eller ikke? å så er den ikke skrå nok.. men den er fint oppklippa.. så vist man kombinerer denne.. med nr 7 fra toppen. da får man kanskje noe kult???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar