tirsdag 11. mai 2010

Den andre bloggen min torunnsliv.blog.no

Jeg får ikke oppdatert den andre bloggen min nå fordi jeg er på sykehuset hos Nina å det går ikke å skrive i den via mobilen idag;( men. Har vært med Nina på ultralyd nå å alt så fint ut. Blodstrømningen i navlestrengen var fin så babyen får vist næring ja! Nina ble kjempe letta. Nå skal jordmor lege p div ha et drøftingsmøte der de skal finne ut om hun blir satt igang eller ei. Forhåpentligvis for Nina sin del så kan hun iallefall ut på perm. For er jo kjempe kjedelig å bare være på sykehuset å glo når ingenting skjer. Ultralyden gledet jeg meg til, endelig få se en baby på skjerm. Men jeg skjønte lite. De tok noen mål å det var en ultralyd jordmor som gjorde undersøkelsen. Det var litt stilig! Jeg føler neg igrunnen litt heldig som får være med på litt av dette jeg. Det gleder jo tante hjerte;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar