mandag 17. mai 2010

verpesyk

jeg er sååå verpesyk for tiden.
ble tante den 12 mai. til ei lita herlig snuppe som kom i uke 34.
ei vennine sa igår at hun venter baby i jannuar.
nåå kjenner jeg at jeg vil vil vil å.
har ikm denne uka som kommer nå jeg.
vet bare ikke helt når siden el testen var pos i 4 dager.
har knasket wild yam å folat.
så håper virkelig det er noe inni der nå.
men er så å si symtomfri da.
de andre mnd har jeg hatt vondt i puppene i 4 - 7 dager før ikm.
men det er jo da mensen tegn.
har ikke det nå.,
hmm.. kan ikke vonde pupper være et tegn på spire? hehe.
har litt små kviser mer en jeg pleier da.
noe som å kan være tegn på tr.
men ellers er jeg ganske symtom fri.
men prøver å ikke leite så mye etter de denne ganga da.
så kan være derfor. å det er jo egentlig bare positivt da å ikke gå å kjenne etter å håpe å tro.
eneste "symtomet" jeg har er at jeg er mega hormonell, gråter fort eller blir lett irritert.
å så er jeg trøtt. men har slitt mye med trøtthet i det siste.
å hormonell har jeg jo å vært lenge å det blir jeg jo av pms å.
så jeg vet ikke hva jeg skal tro.
om ikke mensen har kommet til fredag så tar jeg kanskje en test.. skal til legen den dagen. så da kan jeg jo kanskje ta en til der liksom.
men er så usikker på når jeg egentlig venter mensen.
for hadde el vært når jegen sa skulle jeg hatt mensen igår.
men el var jko ikke da. men jeg fikk jo mensen 14 dager etter den dagen legen ga meg de andre gangene da. så vet ikke. kan liksom vente mensen fra igår å ut hele uka.
for mensen min kommer 14 dager etter eggløsningen ca.
men når var el når jeg hadde pos test i 4 dager liksom? hehe.
lettere små forvirra ja.
men men..

ha en god 17 mai folkens..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar