tirsdag 11. mai 2010

På fødeavdelingen

Hei igjen. Jeg har nå vært over natta på fødeavdelingen sammen med Nina. Preben tar seg en tur på jobb siden det er helt rolig i magen til Nina. En natt her håper jeg har gjort susen i magen min. Hørt baby skrik sånn heeelt nyfødt gråt å det røsket i mammahjerte å livmora mi da ja. Fikk klump i halsen å tårer i øyene da. Så nå håper jeg det snart er min tur. Natta inatt har bestått av mye lyd å lite søvn, men jeg klager ikke. For jeg har fått vært delarktig i min nieses ankomst. Hørt hjertelyd på sånn apparat greie. Koselig. Å idag skal hun ha ultralyd å jeg skal få se på!! Min første baby på skjerm! Gleder meg. Inatt har jeg hørt på en døråpner rett utenfor her, folk som går i gangene, snakker, babygråt å mammaer som føder. Men det har alikevel vært koselig å jeg vil bare enda mer ha baby! Takk Nina å Preben som lar meg få være med i opplegget! Det er en ære igrunnen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar