søndag 9. mai 2010

wild yam

jau jau.
nå har jeg tatt 5 wild yam idag. 3 til frokost å tok akkurat 2 til.
kan ta 2- 3 piller 2 ganger dalig. det vil jo si 4- 6 piller til dagen. så da tok jeg 5.
spent på om dette gir like gode resultater hos meg som hos de andre jeg har lest om.

en anna spennende nyhet er at Nina er på sykehuse.
kom inn igår med mageverk. de sjekket å hun hadde 3 cm åpning.
det gikk rolig for seg inatt. å nå ikveld var riene oppe i 5 min mellomrom.
men så har det vist dabbet av. men inatt eller ikveld eller imorra blir jeg nok tankte.
det er jo 6 uker til termin 20 juni, men de sier ungen er ca 1600gr.
hun klarer seg jo fint.
å hun har ikke tatt til seg næring i det siste i magen heller.
så da er det jo godt å få henne ut å få i henne næring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar