onsdag 14. mars 2012

nå har jeg vært på UL

da har jeg vært på Ul. å dagens syn var oppløftende.
ul viste vist en perfekt livmor, 3 skiktet å fin. så det er bra.
det var et egg på 9 mm på venstre siden 2 egg på 11 mm på høyre side.
nå håper vi de går fint videre å at det blir klaff i Porsgrunn i starten av neste uke. venter tlf fra de nå egentlig.
legen sa det at det er jo stor sjanse for tvillinger nå da, vist de går videre å vi kommer oss til Porsgrunn osv. for de to eggene på høyre side på 11 mm var jo helt like å veldig fine.
kjenner håpet stiger no fryktelig. er egentlig ikke no greit. for nå går jeg å tenker.. tvillinger, å så morro, tenk to på en gang. tvilling mamma, jeg?.
å jeg kjenner jeg håååper sååå sykt..
så nå får vi virkelig krysse alt vi har å be så mye vi makter om at det endelig kan klaffe.

ha en fin dag videre
det skal jeg. sola skinner å det er fantastisk vær:D

2 kommentarer:

  1. Krysser fingrene og håper med deg! :D
    En fin dag videre til deg også ;)

    SvarSlett
  2. takk for det:D å i like måte

    SvarSlett