fredag 30. mars 2012

sanndrømt?

i natt drømte jeg at jeg fikk to blå til tirsdag. jeg skal teste da etter aih, å er såå sykt spent. har en knall god følelse. men er det pga underbevistheten vet noe ikke jeg vet, eller er det kun fordi legen var så sykt opptimist når han inseminerte meg.
han sa jo, dette blir tvillinger, ring oss om 14 dager med den gode nyheten.
så ja.. han sa å at forholdene var helt perfekte. å at prøven til mannen var perfekt.
så, hva om det da ikke klaffer nå, når vil det da klaffe?
for nå var jo alt helt perfekt å akkutrat slik det bør være liksom.

ååå håper såååå at det er noe på gang

6 kommentarer:

  1. Krysser så fingrene og håper du er sanndrømt! For dette unner jeg dere så ;)
    Men, ikke for å lage skår i optimismen din... men vår bioingeniør sa det ved forrige innsett han også, at det var det perfekte embryoet vi hadde ventet slik på, så nå var han sikker på at vi skulle bli gravide! Men dessverre så festet det seg ikke :(
    Så denne gangen har jeg ikke tro på noe og jeg kommer aldri til å høre på en lege som sier noe slikt igjen! :p

    Men håper virkelig for din del at legen din har rett!! :D :D

    SvarSlett
  2. Har en følelse på at det skjer denne ganga:))
    -Martina-

    SvarSlett
  3. ja vet jo at det virkelig ikke trenger å klaffe selv om han sa slike ting.
    men er vanskelig å ikke bli ottimist med en slik opptimistisk lege.

    SvarSlett
    Svar
    1. Skjønner deg veldig godt jeg ;)
      Og jeg håper virkelig det klaffer for dere nå! <3

      Slett
  4. takk:D
    å i like måte:D er ikke dere å midt i ruging nå?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo har ruget siden mandag, skal ta BP etter påsken ;)
      Men var på apoteket i dag og kjøpte meg en test, så får vi se om jeg tar den i påsken eller greier å la være til BP :p

      Slett