mandag 12. mars 2012

tanker, snart ul, og håp

nå er det kun en dag igjen med sprøyter, onsdag skal jeg på ul. er så spent på om det er noen eggposer på vei, størrelse å når da ca el vi være. er så redd for at det skal komme i en helga igjen så det må brytes som sist det kom i helga.
merker endel til hormonene desverre.
hodepine, oppkast, kvalme, lett svimling av å til. å endel hetetokter, og kortere lunte.
men men, hatt mine to elste tante unger her i helga, de er 13 og 16, å igår kveld reise de hjem å miste tantejenta som blir 2 i mai kom på besøk. å skal være til imorra.
så jeg har nok å henge fingrene i, å det føles deilig.

jeg håper så imderlig at jeg klarer å slappe mer av denne gangen en forige gang. for da holdt jeg jo på å bli tussete..
jeg har jo trent ndel den siste mnd, å har tenkt å forstette å trene, men ikke så mye tunge løft osv etter inseminering. tenker mer at det blir endel turer da.
kjenner meg kjempe spent, men samtidig liytt urolig.. er så redd for nok en ny skuffelse, er så lei av de liksom.

i april reiser vi å et vennepar til krakow i 6 netter. jeg håper så inderlig at jeg er gravid da. da vil jeg shoppe baby klær. det er vist billig der nede.
jeg blir 29 år den 24 april. vi reiser 26 april. vi har ett års bryllupsdag 30 april, så det får vi feiret det nede. så håper virkelig vi har med en liten blind passasjer å da.
skolen er slutt i mai, hadde vært morro å være gravid før skoleslutt. mange i klassen som håper med oss. så har så lyst å kunne fortelle en god nyhet før vi skiller lag å kanskje aldri ses igjen.

mye tanker her nå ja.
men koos at du leste.

ha en fin kveld videre

1 kommentar:

  1. Ville bare øsnke deg masse lykke til!!:) Hilsen Anette

    SvarSlett