mandag 19. april 2010

drømmen knust for denne mnd

der kom den forbaska tante rød asså.
å det er sååå uifattelig slitsomt.
sitter her å tårene bare renner.. vet jeg ikke burde ta så på vei, men det er så hardt å hele tiden vente, håpe å det som er værst nå er at jeg vet jeg må igjennom my hormon bombe. å det er ikke noe gøy.
må få tak i faber så jeg kan finne ut om det er pille er sprøyte kur denne mnd.
å hva sskal jeg gjøre. holder på å bli gal jeg.
vil vil men får ikke til liksom.
å.. så teit å sitte her alene på datarommet å hulke da..
moderat deprimert sa legen jeg var. akkurat nå føler jeg meg bare heelt tom..
samme følelse som jeg får vær mnd dette. å jeg er faen så lei nå.
sorry ordbruken. men det er så tungt-.
folk blir gravide på prevasnjonsmidler både her å der.
folk tar abort både her å der.
å så får ikke jeg lov å få det barnet eg så inderlig ønsker meg.
det er så uretferdig.
hvorfor skal jeg først miste så mange av mine nærmeste, å så ikke få lov å øke familien min med et lite barn?
hva har jeg gjort for å fortjene dette?
vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.
for ta en tur på apoteket da å hente ny hormonbombe.
å prøve en gang til.
får jo bare holde på slik helt til det endag skjer noe.
vist jeg noengang skal få lov å få en baby da?

1 kommentar:

  1. Ikke ta sorgene på forskudd!!! det kan være sporblødninger..er mange som opplever dette..men jeg kan godt forstå at du er fortvila og lei deg:/ dagen deres vil komme!!! det er veldig ofte sånn at de som prøver og prøver aldri får det til for de er så besatt av hele greia..men så fort de gir opp og ikke kjemper så veldig..de blir gravide med ei gang..dette er spesielt utbredt på de som driver med prøverørsbehandling.

    det lille mirakelet som får deg som mamma er utrolig heldig:) det vil aldri mangle kjærlighet og omsorg:) stå på søta!du er et sterkt menneske!!! go klem fra meg

    SvarSlett