torsdag 8. april 2010

til min lille spire

det er helt merkelig, men jeg savner deg babyen min.
rart å savne noe som ikke finnes, enda. men jeg har så mye å gi deg ungen min, mye å lære deg, fortelle deg, så ufattelig mye kjærlighet å gi deg. jeg savner deg lille skatten min. håper du snart kommer til oss. for du er sååå ventet, ønsket å drømt om.
du er i mine tanker vær dag lille skatt. å jeg blir mer å mer tussete av å lengte såå etter deg.
du har vært mine innerste ønsker i flere år.
du er liksom meningen med livet for meg.
det at jeg endag skal få bli mamma å espen bli pappa det er så stort for meg. jeg drømmer om deg titt å ofte skatten min.
håper du snart kommer til oss. først som en spire i mammas mage, da skal jeg pleie deg, bære deg, fore deg, å kose meg deg. elsker deg alerde nå, det er spesielt. men slik er det. ønsket om deg er så stort at det ikke kan forklares med ord.
jeg savner deg så lille spiren min.
elsker deg så inderlig å håper du snart finner veien din til oss.
da skal du få en mor å en far som skal gjøree ali i sin makt for deg. vi har ventet så lenge lille spire.
håper du kommer snart..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar