torsdag 29. april 2010

ny dag, nye muligheter..

hei hei alle sammen.. hehe..
jeg er i go form idag.
feberen er borte, halsen er ikke gal.
jeg ringte kontofonen å der var det 275.000 kr. hehe. lånet har kommet inn vi holder på å bytte tak på huset.

å så var jeg til gyn legen.
å han var meeeget fornøyd.
han fant to fine egg. det ene kunne han nesten ikke få rost nok, det var det fineste egg blæra han hadde sett på lenge
fått beskjed om at lørdag, søndag en gang der da er det den ene el en.. å mandag er den andre.
skal ta el tester da for å se.
å jeg er opptimist igjen.
ble trykket laaangt ned i kjelleren når TR kom denne mnd.
men nå er motet oppe igjen å jeg ser lyst på det.
legen er opptimist å sa at jeg måtte huske på at vi hadde jo bare vært "prøvere" i 3 - 4 mnd.
å det har vi jo på en måte.
for har jo ikke hatt el før det. å uten egg blir det jo ingen spire.
så da er motet høyt, humøret oppe å jeg er frisk.
er sååå gla nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar