torsdag 18. februar 2010

30 days

nå har jeg begynt på 30 days..
dette er på en måte litt nå eller aldri for meg.. for vil ikke gå på "slankepiller" mens jeg prøver å få baby..men nå soiden det er pause mnd så kan jeg jo..
å vist jeg kommer meg ned noen kg så vil det jo hjelpe på en eventuell graviditet. alt jeg går ned først hjelper jo. for når man er så stor som meg så ser jeg for meg at det er med å gjør det vanskelig å bli gravid, pluss at det blir jo ekstra tungt med en baby i magen. så da prøver vi å komme ned litt..
har klart 5 kg i minus siden jul.. å det er jo noe..
nå håper jeg på iallefall 5 til.. da er det jo 10 kg tilsammen..
jeg bør jo egentlig ned 40 ca.. men det er på laaaaang sikt.
å for å få prøverørsbehandling her i norge så må jegt ned 15.. minimum. har klart 5 til nå..
men de oxytarm pillene man må ta sammen med 30 dager.. å fysj.. hehe..
skal ta de på kvelden.. for da får man artig mage på morgenen.. men så er det over sa de..
var heeelt kanon eksplosjon i magen idag morges..
romesterer enda..
men håper det er pga de pillene å ikke pga at jeg nok en gang måtte sende hjem en unge igår pga diare.. det har gått i bhg nå i 3 uker.. off..
__________________

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar