fredag 19. mars 2010

hmm, 10 dager over tiden..

siden klokka er over 24 så er det nå den 20 mars.. mensen skulle kommet 10 mars.. eller mellom 10 og 12 ca..
å den er enda ikke her..
folka på mammanett sier at siden det ikke var morra urinen, men tiss etter bare 1 time siden siste dobesøk så kan hcg en være veldig lav i det urinen.. det kan være for tidlig å teste.. å slikt..
de får på en måte håpet mitt opp..
det er leeenge siden jeg har vært såå mye over..
men jeg gikk jo ikke på behandling denne mnd..
er det sjanse for en mirakel spiure inni magen tro?
skal kjøpe test til mandag..
eller imorra..
har litt lyst å ta på søndag før vi skal til mamma i bursdag.. for vist vist vist den er positiv.. så kan jeg jo kanskje si det til henne som en ekstra bursdagsgave,, for hun vet jo at vi prøver..
åå..
jeg er såå spent..
har rare murringer, oppblåste smerter i magen..
å så er jeg jo kvalm vær dag..
men har å hatrt laus mage.. menen det har jeg jo hatt i over en mnd.. å kvalm har jeg bare vært de siste 2 - 3 dagene.. hmm..
ikke enkelt å være så spent..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar