mandag 23. august 2010

enda en mnd uten å prøve

vet dere.. merkelig følelse..
fikk mensen idag til min store forfjamsing.. hehe.. husket ikke å holde system. å idag er det 28 dager siden sist mens. aldri å mange år har min syklus vært på 28 dager.. wee.. å dette uten pergo. har jo skjedd på pergo da.
etter sa i juni kom mensen etter 35 dager ca. varte bare i 3 dager. alltid hatt mensen i 7 dager før. å nå denne mnd kommer den etter 28 dager. denne sa en ser jo ut til å ha gjort vidunder for meg. hehe.
men nå får jeg ikke pergo å blir dermed ikke prøver denne nd heller.
har infunnet meg med det å det går bra.
jeg liker ikke den personen jeg blir på pillene. så en mnd til som meg selv er greit igrunnen. skal på jobb intervju til onsdag så er bra å ikke være et troll da.
jeg blir så humør syk, blir mega depremert. ble sykemeldt pga depresjoner å sendt til psykolog sist jeg gikk på de.. så gruer meg veldig til å starte opp igjen..
men.. man får lide seg igjennom det.. for jeg vil ha den babyen..

heldigvis kan jeg låne niesen min på 3,5 mnd. hadde henne fra igår til idag å skal låne henne fra onsdag til torsdag. det er så deilig. få litt baby inn i fingrene liksom. det hjelper litt på savnet. å så var un så snill inatt. spiste 23.30.. å sov til 06.30. spiste da fort å greit å rapte med en gang. sovnet igjen kjempe fort å sov til 11. så det var jo virkelig tantes hull unge.. hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar