onsdag 8. september 2010

nytt håp

ikke gått på pergo siden juni. men fordige mnd kom mesnen etter 28 dager. noe som aldri har skjedd. å igår kveld hadde jeg skikkelig el smerter. sånn skikkelig vondt. har ikke el tester så får ikke sjekket. får jo egentlig ikke el jeg. men av å til skjer det jo. så vi prøver å ser.. el 7 september.. det er min 15 dag siden mensen kom. så stemmer jo i tiden å. ikm er da ca 20 september.

så er litt spennende da. kan SA en i Juni ha gjort noe med syklussen min? kan jeg ha fått igang egne EL etter det.. å det at jeg har gått ned 9,3 kg nå ssiden jannuar. 6,3 de siste e ukene. hmm

foresten så ringe gyn legen meg å sa at han hadde noen pergo liggende på et apotek i byen. å at han sende en resept til meg dit. så jeg kunne hente de han hadde holdt av. så det er jo morro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar