torsdag 3. november 2011

forvirrende mnd

merkelig med det. gå gjennom en syklus uten noe form for symtomer. det skjer jo aldri. jeg har jo symtomer fra 2 dager etter pos el test jeg..
men ikke denne gangen. jeg er nå litt forvirra da. for som regel så er syklussen min på 29 - 31 dager. er 30 dager idag da.
men alltid liksom 14 dager etter el. utenom sist da, når jeg gikk 18 dager fra el til mens. merkelig.
jeg fikk mensen 4 oktober, tok pergo å menopur å var på ul 14 oktober, ul viste 1 egg på 9 mm, 2 egg på 6 mm å 30 egg på 3 mm ca. Porsgrunn avbrøyt denne mnd for egga var så små.
jeg tok el test. fikk kjempe pos el test 21, 22 da var min strek myye sterkere en test streken og så var den litt usikker på den 23, strekene var så å si like, tror min var litt svakere så tror den var negativ igjen. men min strek var heelt borte var den 24. så vist el var ca lørdag 22, 24 timer etter første pos el test. så har jeg ikm til lørdag, den 5. det vil si at jeg er 12 dpo idag. å ingen symtomer enda? så ja. troa er ikke så stor på at noe har skjedd denne mnd.
men kjenner jeg er klar for ny runde da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar