mandag 8. oktober 2012

godt igang

Da er jeg godt igang med ny runde.
Begynte jo på nesespray 28 sept. så har tatt det en stund nå. den 17 er det til med puregon sprøyte pen. Det blir spennende. ikke brukt det før.
Kjenner hormonene mye bedre denne gangen en sist, det er litt skummelt.
å i skrivende stund har jeg feber, hoster, vondt i hue å kroppen.
Så det er lite kult.

Jeg kjenner meg meget spent, nervøs, gla, redd, fortvila, optimistisk, pesemistisk, å alt på en gang.
Det er skummelt, for tenk om det ikke funker nå heller, det er spennende å morro, for tenk om det funker.
Tenk om jeg om ca en mnd tid kan tisse på en piunne å få drømmesvaret?
Tenk om jeg i slutten av juli skal bli mamma.
oi.. det er mye å tenke på. mye spennende.


3 kommentarer:

  1. Kjenner igjen hele berg og dalbanen med følelser du er igjennom om dagen.. Krysser fingrene for at det denne gangen blir ett positivt svar til slutt :)

    SvarSlett
  2. Krysser fingrene for at det går bra! Jeg vet hvordan du har det.

    SvarSlett
  3. Jeg må bare si til deg at jeg er en fast leser av bloggen din, og har vært det en stund, selv om jeg har vært meget stille med å legge igjen kommentarer.

    Merker det er like vondt hver gang jeg hører at det ikke klaffer for dere, for jeg har selv vært i den situasjonen, og det er vondt. Men jeg skal krysse fingre og tær og alt som er for dere, og jeg håper virkelig det klaffer for dere!
    Jeg tror nok jeg også kommer til å juble høyt for dere den dagen dere får et positivt svar på en graviditetstest :-)

    SvarSlett