mandag 8. april 2013

en liten hilsen

i feb kom mensen etter 28 dager. fikk helt sjokk jeg. på tiden liksom?? hehe,
i mars kom den etter 25 dager.. whaaT? hva betyr det?
å igår var det 28 dager å ingen mens enda.
lurer på når den kommer denne gangen. ikke bare bare å ha en kropp der man går ned i vekt å kroppen prøver å fikse seg selv. pcos kan slankes vekk på noen, så jeg håper jo.
men vet jo aldri.
når skal jeg liksom begynne å tro at kanskje noe av det er vekk?
har vurderet en time til gyn en min, for å se hvordan ting ser ut, om det ser bedre ut eller ikke liksom.
kjenner jeg er så spent.
er enda en stund til neste forsøk desverre. Men nå er Mr en 24 mai, så er 1,5 mnd igjen nå. så spørs det da om vi rekker et forsøk før porsgrunn stenger for sommeren. eller om det blir i august.
er så lenge til.
men men. gode sjsanser til å bli lettere da

1 kommentar:

  1. Jeg krysser fingrene for at ting begynner å stabilisere seg! xxx
    Jeg håper dere rekker nytt forsøk før sommerstengt. xx

    SvarSlett