fredag 31. januar 2014

en hel uke med eggløsningstester

Denne ganga tok det tid før egg løsningstesten slo ut kan man si.
men nå er Porsgrunn ringt og vi skal inn der til tirsdag kl 12. 15
blir kjempe spennende.
Mannen kan ikke væåre med denne ganga for han er i Oslo på no kurs greier.
så jeg håper å få med meg noen andre. men det løser seg alltid for snille jenter. så det går nok i orden :D
jeg er spent. gla, opptimist, redd, nervøs å pesemist alt på en gang. å ja. tro meg. det går ann.
jeg tenker. nå får jeg jo egg løsning (nå kaldt EL) av  meg selv.
å det er jo bra i seg selv bare det.
men.. om EL skulle kommet på "rett tid" skulle den kommet på onsdag. det var 14 dager siden mens startet.
men det jeg ikke helt forståt da. når vi da setter inn egg på tirsdag. så er jo det bare 1 uke å 1 dag til mensen kan komme. dag 28 liksom..
jeg kommer til å sette inn egget på dag 20?? det er fryst ned på dag 3 da. å skal settes inn på dag 4.
men likevel.
når det blir satt inn er det jo da 4 dager siden el.
så ja ok.. det kan jo gå. det blir 11 dager da frem til mens kan komme.
men skal jeg da vente til 14 dager etter innsett med å teste? så blir jo det endel dager over den onsdagen. det blir jo nesten en uke over.
men igjen.. er ikke mensen kommet innen da. så er jo sjansene for pos test ganske stor. hehe.
men.. på tirsdag når egget blir satt inn.. er jeg da 4 dpo? det er dette som forvirrer meg..
hehe. men.. dette er mine tanker idag.

1 kommentar:

  1. Det er vel da bare å forskyve syklusen tilsvarende dager ? Alle har ikke lik syklus, så er vel fra eggløsning, og skulle eggløsning komme onsdag men kom fredag kan du sikkert gå utifra 30 dagers syklus ? Nå har jeg ikke peiling på ivf og slike ting, men vet syklusene er forskjellige for de fleste. Min er kun 22 dager :)

    SvarSlett