fredag 28. mars 2014

gått igjennom medesinene

Tenkte jeg skulle være lur denne gangen å gå igjennom medesinene før jeg gikk på apoteket å hentet ut nye. for det har jeg gjort de andre gangene å lutinus, de stikk pillene, de har hopet seg opp. hehe.
så.. jeg har 11 pakker lutinus. det er mer en jeg har brukt sikkert de andre gangene. så de slipper jeg å hente. å så har jeg 2,5 pakke progynova, å jeg har fått resept på 3 pakker. så det er nesten nok. må kanskje hente ut en pakke liksom.
så det kjente lommeboka at var veldig greit i grunnen :D
i dag har jeg bare en fantastisk dag. sola skinner, det er fredag, jeg har fått praksis plass endelig mtp ufør utprøvingen min. å jeg våknet opp til ny stasjonær pc.. mannen min har kjøpt. han er jo verdens beste :D
i dag skal vi ut å spise. det blir koselig.
ser faktisk frem til ny runde nå. nytt forsøk. å denne gangen skal jeg håpe å ønske å tro masse.. hjelper ikke å gå rundt å ikke håpe for mye, har vært redd for å bli for skuffa.. men denne ganga skal jeg gå inn med alle håp om at det går. å bare tro det. så får vi se.
skuffa blir jeg uansett liksom..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar