torsdag 10. april 2014

det nærmer seg

ca en uke igjen til forventet mens. da skal jeg begynne på piller. har jo hatt medesinerte forsøk før. men har troa å håpet på at nå... hehe.. på en måte iallefall har jeg troa. på en anna måte så går det jo aldri.. så er litt der å at.. det går nok ikke nå heller. MEN jeg skal prøve å bare overse det. tenke posetivt å bare håpe.
(bilde av min første å eneste så langt posetive test. juni 2010. Håper på ny slik test nå i mai 2014)



Jeg skal til akupunktur for prøverørs behandling å nå. første time er til tirsdag. Så det blir spennende. dette står på hjemmesiden hennes om
Ønskebarn:

Å bli gravid er ingen selvfølge, mange par prøver lenge, følger alle verdens råd uten at den stor lykken kommer og alt blir et slit. Presset kan bli så stort at paret føler seg utbrent. Alt handler om å få befruktet et egg på det rett tidspunktet. Det legger et stort press på paret, forholdet og hverdagen.
Når jeg jobber med slike par er det av stor nytte å behandle begge. Mannen har med resultat fra spermtesten og kvinnen har med alle sine blodprøvesvar og andre testreultater. Vi går gjennom livstilsvaner, generell helsestatus og kosthold. Ut fra funn og testresultater tilpasser jeg et behandlings program som passer for akkurat dere. (Ikke alltid mannen trenger behandling.) Behandlingen tilpasses også for de som holder på med prøverørsforsøk.
Behandlingen går ut på å rette opp i de ubalansene jeg finner hos ham og henne  i forhold til tradisjonell kinesisk medisin.
Behandler en til to ganger i uken. Ved innsetting av egg behandler vi før og etter selve innsettingen så langt det lar seg gjøre. For dere som gjør forsøkene i Danmark har de akupunktør ved klinikken de bruker.

 så dette kan bli spennende. har mailet endel med henne å hun virker kjempe koselig. å hun har hjulpet ganske mange par frem mot suksess :Dså dette blir knall spennende :D

å så tar jeg Eq sine radix piller, som er med vill yamrot står det på de. det må jo altså være sånn wild yam. det skal vel å være bra http://no.eqology.com/index.php?do=product&id=1007
så nå håper vi det går. hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar