fredag 18. mars 2016

Usikker, men tester ut

Er litt usikker enda på om jeg skal beholde denne bloggen eller lage en ny.
har fått liff forskjellig tilbakemeldinger.
noen mener: behold denne.. dette er jo deres liv i 10 år nå. å dette er veien dere haar gått. å nå er dere her dere er i dag. morro å kunne følge hele utviklingen.

Mens andre sier. nytt kapittel i livet, ny blogg..

Så jeg er litt usikker. tror jeg heller mot å beholde denne. er ikke klar for å avslutte denne bloggen. jeg har avsluttet prøvingen. å vi blir uten barn. men denne bloggen har jeg skrevet i i så mange år nå. dette er min dagbok. det har vært et hjelpemiddel for å få ut alt av tanker, tårer, sinne og glede.
Så ja..

jeg har endret på utseende på bloggen, laget ny headder og slikt. For å se.. bloggen blir jo relativt ny av å gjøre dette. men alt det gammle innholdet er jo fortsatt her.
så jeg tror nok det forblir denne..

Liker adressen å. Naarkommermirakelet.. Når kommer det..

det kommer nå i april.. men i en anna utgave en vi så for oss for 10 år siden.
Nå får vi en gutt.. en liten baby vi må ta vare på. oppdra, lære å gå på do osv.. Men gutten vår har snute ikke nese, han har 4 bein å ikke 2. Han snakker med å si voff og logrer med halen.
men han blir vår. han blir vår gutt. jeg skal bli mamma.
å jeg gleder meg sååå :D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar