onsdag 30. desember 2009

det nye året og tanker ellers

var hos ei vennine idag som har ei datter. hun sa at hun viste liksom at hun var gravid før hun tok testen.. noe med magefølelse osv..

å jeg har å en sterk magefølelse på at denne mnd er det vår tur..
men er så redd det bare er ønsketenking. å det er ikke noe bra.
jeg drømmer jo om to blå.. så håper på to blå. å tror på to blå.
men er litt vanskelig å tro å etter 4 år med prøving..
men igjen..
denne mnd var det 2 egg.. noe det ikke har pleid å være et av engang..
å vi vet at hanms svømmere er i fin stand..
å vi viste datoene der eggene var mest motakelige, og vi har hatt sex vær dag.. eller utenom 3 dager da..
men det er 3 dager en her og en der liksom.. å vi hadde sex bade 24, 25, 26, 27 og det var 25 og 27 som var de magiske datoene.. så det var nok av sperm inni meg på de datoene..
pluss at jeg lå stille lenge etter sex å disse dagene.. alt fra 20 min til 10 timer..
for ene dagen var det rett å sove etter han kom.. hehe..
såå mye sex snakk er kanskje ikke vanlig her inne..
men må få det ut en plass liksom..
ellers er det nyttårsaften imorra.. vi skal til et vennepar å det skal blki kjempe koselig..
nå er nok et år over.. å vi går inn i et nytt år med gode håp for det.
krysser alt vi har for en liten baby mot slutten av året. eller forhåpentligvis i september da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar