tirsdag 15. desember 2009

få ned litt tanker

kjære dagbok.
tenkte å fortelle deg litt idag.
det er så mye som foregår i hode mitt nå så skal bli godt å få noe av det ned på "papir"

jeg er på min 4 dag med pergotime nå. imorra tar jeg de to siste pillene.
jeg er så spent. den 22 skal jeg på Ul for å se etter egg. tenk om det er egg der da.. vi skal ha sex vær dag likevel tenker vi frem til Ul en når bare mensen er over.
å så vist det ikke viser noe egg skal jeg ta eggløsningstester vær dag etter det for å se. mulig det er forsinket? hmm.. tenk å fint å blitt gravid nå i jula. en skikkelig fin julegave.
da hadde jeg fått unbge ca 3 mnd etter at bror til min kjære blir pappa. så da hadde det blitt fetter/kusine opplegg i samme alder. det hadde jo vært helt knall. er flere jeg kjenner som skal ha barn i 2010 å jeg har så lyst å få barn med de liksom.
men tenk om det ikke er noe egg der..
tenk om dobbel kur ikke virker noe bedre en enkel kur?
men hvorfor etter 4 år fikk jeg endelig mensen etter 28 dager å ikke mellom 30 og 46 dager? vist jeg ikke hadde EL?
tenk om det ikke funker å det ikke blir noen julebaby.
jeg kommer til å dale helt ned i kjelleren.
for jeg er egentlig så opptimist.
sammboeren "forventer" nesten at det skjer denne mnd å har sagt at jeg for holde meg unna alkohyler i jula. helt greit for meg.
jeg går å ser på baby tøy å har lyst å begynne å handle. men det er jo ingen spire i magen enda.
å.. klarer liksom ikke tenke på anna en baby nå.
å vil liksom ikke helt tenke så mye heller. greit å kunne prøve å ikke fokusere så på det. bare tenke sundt og godt. spise bra, ikke drikke, ikke røyke, bare prøve å bygge kroppen til det ultimate for et egg å løsne og feste seg.
jeg er så klar over at det ikke er sikkert det funker.
men jeg har å en så god magefølelse på at det er denne mnd det skjer.
tenk.. da får jeg vite det rett over nyttår om det har funket å da kan jeg ut å handle litt babytøy. må jo ha noe.. hehe..
er det normalt tro å ha så mange forvirra tanker rundt dette?
å være så opptimist men likevel redd?
hmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar