lørdag 20. november 2010

*"#..."*GBHMFR*#¤&%

ok.. tror det er verre en jeg skal ha det til i psyken min nå.
har hatt en så rolig følelse på at det skjer snart..
men er redd det er noe som underbeviisheten min har gitt meg for at jeg ikke skal tilte.
nå var nettet litt tregt her å jeg slo i bordet brølte å ble kjempe sint.. å så bare kom tårene.. hulk gråt en stund før jeg klarte å ta meg sammen..
sitter her nå å er kvalm, verker å føler meg sååå tom.. føler jeg aldri kommer til å fpå en bagy..
føler meg dum som føler meg så trist. jeg som har så mye gøy å se frem til. riga tur, jul, bursasdag å ikke minst jeg skal gifte meg.
jeg elsker at jeg skal gifte meg..
men er såå tom likeveø akkurat nå.. off.. jeg..
å..
vet ikke..
livet er såå uretferdig.
hvordfor fortjener jeg så mye dritt.
hva har jeg gjort galt?
jeg har mistet såå mange jeg er gla i..
fått en mindre å mindre familie.
å så får vi ikke til å starte vår egen engang..
hvorofr????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar