mandag 20. desember 2010

noen dager er bare blærk

ja er noen tunge tider av til. slik som idag. min kjære søster døde idag for 12 år siden. det er heløt forferdelig så nærme jul å alt.
så sliter litt ekstra nå.
å ikke bare det men orker ikke være hormon troll nå i jula. så når mensen bare kommer så skal jeg ikke på hormon kur engang. men vente til neste syklus igjen. så er litt til det kan skje noe.
gubben ble hjemme idag fra jobb pga kvalme. å nå er jeg kvalm. så wee.. eller ikke.
jeg får el normalt ca på dag 14 å tr på dag 287 når det bare kommer egg av de hormon pillene. noe det har gjort vær mnd. men ikke denne tydeligvis.
så er så teit at jeg da hadde så kraftige el smerter å at jeg ikke bare kan få den mensen greia. men men
drømmer ofte på nettene nå om at det var et egg der, bare det var gjemt så han ikke fant det på ul. å at jeg fikk el, å ble gravid nå. å at det er derfor jeg hadde el smerter og nå har vonde pupper. men tror liksom ikke det i våken tilstand da. men drømmer om det.
tenk om liksom.. men..
jeg vet like godt som alle andre at uten egg.. ingen spire.. arg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar