onsdag 26. januar 2011

startskuddet for hormonella

å der var jeg igang. akkurat svelgt en pergotime og en clomifen. ja dobbel kur denne mnd men fikk bare tak i en pakke pergo. jaja. blir skummelt å se hvor hormonell å depremnert jeg blir denne gangen. men er klar over at det er pillene som gjør meg depremert nå så føler jeg har litt mer kontroll over depresjonen da. er kun på dobbel kur jeg blir så depremert da. men håper virkelig på et gull egg eller to denne mnd da.
hadde vært såå koselig med en liten liten spire i magen når vi gifter oss.
jeg er kjempe spent på om det blir mange egg på dobbel. sist jeg gikk på dobbel kur var det jo 4 egg liksom.. det er jo litt mye kanskje. hehe.. men var jo å da jeg ble gravid. men mistet jo så tidlig. hmm..
får håpe det funker denne gangen da

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar