torsdag 23. juni 2011

brevet fra Porsgrunn

Nærvepirrende har det vært å gå å vente.. Faber sendte henvisningen 11 mai.. jeg har vært spent, nervøs, gla, redd å alt med seg.
det er jo max bmi for prøverør.. å jeg er over den grensa. ikke så mye over, men noen kg. så har vært veldig spent..
Faber sa at han skulle snakke med de om de ikke ville ha meg inn nå.. han sa å at jeg veide 106.. men jeg veide jo mer.. var oppe i 111 for ikke lenge siden. men idag viste vekta 106,8.. ja nå er jeg ærligheten selv her.. men men.. er snart der han sa jeg var å det på bare 3 uker. så er stolt over det.
for å få bmi på 31 må jeg ned i 102,5.. men det bør jeg klare.

så til postkassa idag.. fant dette i den.


kjente sommer fuglene kom med en gang. det var skikkelig merkelig.. såå spent på hva som sto inni der.. var det en time der? var det noe om vekta mi.. hva står det?

jeg åpnet:


masse info.. bok om overvekt og fertilitet,
masse slike ta med til legen for å ta disse prøvene greier..
skal å ta en blodprøve på dag 2 - 5 i en menstrasjons sykluss.. så ja.. må få ledig time akkurat da.. det er lett.. eh nei.. men det ordner seg nok.

"ventetiden for konsultasjoner er for tiden ca 4 mnd" (fra å med den dato klinikken motok henvisningen - 20.05.11)

så er det skrevet på med håndsrkrift, en ganske fin skrift, så tror det er en dame har skrevet noen * til meg.
* du må ringe inn høyse - vi har fått oppgitt vekt (106kg)
*vi behandler ikke kvinner med bmi over 32- se brosjyre
*ring oss gjerne for råd og veiledning
*du vil få time når du oppfyller bmi krav - vi får holde kontakt per tlf

kjennte at verden raste litt sammen på en måte.. den dumme hersens vekta..
men dette skal jeg klare..
klinikken har sommerferie hele Juli likevel, så blir uansett ikke noe time før iu august. å jeg må jo ha mensen en gang til for å få tatt den blodprøven.. så ting skjer ikke før tidligdst august uansett..
å har jeg klart å gå fra 111 til 106,8 på 3 uker skal jeg klare å gå fra 106,8 til 102,5 innen slutten av august asså.. det bare skal jeg....

men jeg er å gla, for jeg er inni systemet demmes:D å det er jo bra:D
tror jeg skal ringe Faber jeg:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar