lørdag 24. mars 2012

tenke tenke

siden el var på mandag teller vi tirs, ons, tors, fre og idag. det er da 5 dpo idag.
hmm, har bestet meg for å ikke kjenne etter symtomer. for blir koko av det.
vet at vær gang jeg går på hormoner så får jeg hormon pupper, de verker vist det blir kaldt å de er såre å ta på. så det er ikke et graviditets tegn men et hormon tegn for min del.

idag skal vi ha forspill her hjemme før vi skal ut å spise å de andre skal drikke. jeg skal ha en red bull, ellers brus å skikt. alle vet jo hvor i prøvingen vi er så trenger ikke unskyldinger for å ikke drikke heldigvids.

ååå håper sååå jeg er gravid nå. for da skal man på ul ca 5 uker etter ineminering. 5 uker er mandag 23 april. tirsdag 24 april har jeg bursdag. tenk for en herlig gave å kanskje se et eller to hjerter slå da..
å så 25 april reiser vi til krakow på ferie i en uke med et vennepar. vi skal feire 1 års bryllupsdag der nede den 30 april. håper sååå jeg har en spire eller to i magen på den turen.

det er vel ikke farlig å fly så tidlig i et svangerskap??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar