torsdag 5. juli 2012

dagen før dagen

jeg skal teste imorra. å er nærvevrak nå. hehe.det er dagen før dommedag igjen. Jeg liker virkelig aldri det å vite at imorra får jeg svar. Skal jeg bare vente til mandag med å teste liksom? hehe.. er merkelig. jeg går hele 1 uka å synes det er så lenge til test dag, men så dagen før test dag er det bare skummelt å jeg vil egentlig ikke teste. Men Imorra er jeg 14 dpo, å da kan jeg jo teste. blir den da negativ, så får jeg bare vente å teste på nytt til mandag.

det som er no dritt egentlig er det at jeg har helt siden insett har hatt en kjempe god følelse hele tiden.Men våknet idag med en sterk følelse på at testen imorra blir negativ. puppene er ikke vonde i det hele tatt. kjenner liksom ingenting av noenting.bare trøtt å slapp å svimmel. Men igjen, føles som jeg har feber i kroppen. så jeg brygger nok bare på noe. haff altså. er så stress dette.å .. vet ikke hvordan jeg kommer til å ta det om jeg får mensen nå. for det vil føles som en SA siden jeg vet jeg har vært gravid nå i 14 dager snart liksom. når de setter inn egget er jeg jo gravid. huff.. ikke bare bare dette..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar