fredag 6. juli 2012

hmmm

Sto opp idag tidlig, så tegn til blod. likte ikke. tok en test, den var negativ. 

tårene kom fossende, føler meg misslykka, føler det er min feil at vi mistet mirakelet vårt osv.



vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Ringte Porsgrunn. neste forsøk bli ikke før i oktober jo. så nå vet jeg ikke helt hva som skjer. 



Men de sa det at vist ikke blødningen tok seg opp å ble en skikkelig mens så skulle jeg teste


på mandag. for jeg måtte huske at idag er egget 14 dager, det er normal test dag, men


kroppen har bare hatt egget inne i 11 dager, så jeg har kanskje ikke rekt å produsere nok hcg.

tok å kikket på testen igjen, etter tidsfristen, så det tels ikke, men likevel, da var det plutselig en 


loddrett strek der, men den var ikke liksom kl 18, den var kl 16 vist dere skjønner, men så igjen 


seinere var den borte igjen.

Så nå lever jeg i et lite håp. Jeg forventer mensen, men håper på et mirakel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar