mandag 17. februar 2014

*snufs*

en dårlig dag ble verre.
jeg har en dårlig dag, mensen er satt inn for fult med syke smerter å mye blod..
å sendte mail til porsgrunn igår ang at mensen er kommet å fikk svar nå..
jeg hadde jo et håp om ny runde med innsett i naturlig sykluss om bare 14 dager tid.. men neida..
mailen fra Porsgrunn:

Hei.

Det var kjedelig at det ikke gikk denne gangen heller, men vi prøver de eggene dere har på frys. De er alle fryst ned en og en. Og dere er evaluert til et stimulert forsøk neste gang med progynova og lutinus, og da må jeg bare sette dere opp ut ifra når vi har den nærmeste ledige plassen ut ifra menstruasjonen din. Vi har dessverre ganske fult program framover, så neste ledig er i uke 19, ut ifra mensen du får rundt 18. april. Så da satt jeg dere opp da, virker dette greit?

Det er fortsatt håp for dere og vi krysser fingrene for dere.

Mvh sykepleier Mari

så det er jo mega festlig..
jeg som hadde en plan om å holde på med prøverør frem til mai.. å så gå fosterhjems kurset i mai..
Nå blir det plutselig flere mnd pause igjen.. åååååå.. er så lei..

1 kommentar:

  1. it isnt good to carry children or heavy objects til the 4th month of pregnancy, You need to try to rest the next time and take a lot of relax times to wait for your baby to come. Then It will happen <3 Hugs!

    SvarSlett