mandag 15. september 2014

jeg er tilbake.

Nå er det leeenge siden det har vært livstegn fra meg her inne.
vi har kost oss i sommer, jeg har vært i Bulgaria, Danmark, vi har bygga 75 kvm terasse på utsiden. har rydda å dilla i huset. å rett å slett koblet ut.
igår skjedde noe spennende.
vi hadde besøk fra Bufetat.
Fosterhjemstjenesten. Første hjemmebesøk er over å vi ble godkjent til kurs :D *gledeshyl og hopp å sprett dans.. det er så FANTASTISK. er sååå gla*
så 13 oktober begynner vi på kurs. kurset er ferdig i slutten av jannuar. å blir vi da godkjente fosterforeldre så kan vi fra februar å utover få tildelt et barn.
IIIIIIIK, skrik, hjelp, hurra, gledeshyl, forventninger, brusende boblende følelse i hele kroppen.
Det er nesten som at jeg igår fikk en pos test i neven. jeg ble så gla for at kjemien med de som skal holde kurset var så bra. å det at vi fikk lov å begynne på kurs var så fantastisk. jeg er sååå sykt gla nå. å ja.. kanskje rar som sammenligner det med en pos test. men på en måte så er det det. for selv med pos test så vet man aldri om man faktisk får et barn. mye kan desverre skje osv underveis.
men jeg håper å tror at vi blir godkjent i slutten av jannuar. å tenkt da.. det kan jo ta litt tid før vi får tildelt et barn. men det kan skje fra februar å utover.. det er 5 mnd til.. de er søren meg under et halvt år til.... ååååååååååååååååå
ååååå håper såå inderlig at vi blir godkjent.
er så gla nå :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar