tirsdag 10. mars 2015

Ja.. typisk min flaks...

Nå har jeg akkurat lagt på med Porsgrunn ferti klinikk å tenkte.. ja.. nå skal det blogges. hehe..
jeg hadde litt spørsmål, å de ringte for å svare. De er så hyggelige å snille der borte.
Baby klister måtte jeg bare bruke. De brukte det ikke fast pga det ikke var nok dokumentert effekt. men det var aboslutt ikke skadelig å ta.
så kommer det store spørsmålet.. AMH verdien  min.. antall egg.. altså ikke antall som i konkret tall, men de har en skala. normal er den på 10 - 15 - kan gå opp til 20..
min var ........ 42!!! så ja.. jeg har maaange egg..
det kan bety, dårligere kvalitet på eggene vist de sprøytene produserer for mange egg. som sist.. 31 egg ut sist.. å kun 6 brukbare..
derfor vil de sette meg på en lavere dose denne ganga. å det er fint..
men så.. oi.. påske.. oiu.. du har satt el sprøyta på dag 15 begge gangene. normalt er dag 10 ca.. så kroppen min er litt treg.. så det som i utgangspunketet var god tid.. kan nå se ut til å krasje med påske..
for da hadde det blitt el sprøyta 25 mars å utak da 27 mars.. det er en fredag.. men mandag 30 har Porsgrunn fert klinikk tatt påskeferie..
så da vil det krasje.. å jeg vil jo ha et fersk forsøk nå..
de beklager masse, å hun ble helt fortvilet. er jo ikke hennes feil.. men det er min flaks..
så nå skulle hun prate med de andre legene å sykepleierne på morgen møte imorra å diskutere min situasjon. se om enten noen kan komme inn i ferien å sette tilbake egg på meg.. men igjen.. vist jeg ønsker blastocyst dyrking, så må det være folk på jobb der.. så da snakket de om at jeg kanskje bare skal fortsette på nesespray frem til 1 april. å så begynne på sprøyene da heller. det blir jo festlig  med enda noen uker med nesespray. hehe.. Men ja..
kjenner meg en smule oppgitt å fortvilet nå..
å spent på tlf en imorra å hva slags løsning de finner..

blir litt ekstra frustrert med denne beskjeden..
å så når du kjenner snev av sjalusi.. selv om du bare vil føle glede.. jeg er så gla på vennene mine sine veine. de har fått babyer, men kjenner det idag.. idag kom nemlig tredje babyen på en uke.. nære venniner. først den jeg var med på fødselen til 3 mars, så en gutt 8 mars å en ny gutt idag..
vil ikke føle sjalusi.. åååå føler meg så råtten, som føler på sjalusi nå.. men 3 babyer på en uke.. jeg vil å.. er bare det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar