onsdag 11. mars 2015

utsettelse

Så, da ringe de fra Porsgrunn.
Det blir utsettelse. jeg skal nå da bare fortsette på nesespray. å 1 april skal jeg da starte med sprøyter.
de beklagde veldig at de ikke hadde sett det tidligere at jeg var litt "treg" under egg produkjsonen. men det er jo ikke de sin feil.
så nå sender de mer resepter på nesespray å sprøyter. å så skal jeg da bare fortsette på nesespray en stund til.
å det ser ut til, uten at hun kunne love noe helt sikkert da, at de kanskje kan dyrke noen av eggene mine til blastocyster. weee.. men jeg får satt inn et vanlig 2 - 3 dagers egg da. å de som eventuelt blir dyrket til blastocyster blir da fryst ned. men likevel, du så morro.
jeg skulle å spørre på utaks dagen om hvorfor de da eventuelt frøys  ned å ikke satt inn fersk blastocyst. men hun syklepleieren sa at det var ganske nytt enda hos de med slik dyrking, så de dreiv enda å prøvde ut hvordan det skulle best gjøres.
typisk at de kommer lenger i forsnking å utvilking idet vi nøremer oss slutten da. Men, de er veldig opptatt nå av at denne forsøket vårt skal bli BEST mulig. de skal gjøre det beste for oss. så som hun sa, de kan ikke love blastocyst pga det går noe på kvaliteten på eggene å hvilke dager de blir hentet ut osv. men sjansene var der iallefall. det er skrevet i papirene at vi ønsker dette.
så blir det spennende å se.
men for nå.. nesespray i 3 uker til :D hjelpes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar