mandag 16. november 2009

tankekjør i hode mitt ja

vet jeg just startet denne dagboka, men har så mange tanker for tiden å det er godt å bare få de ut av hue litt å ned her.
har tatt min 3 pille pergotime idag. å jeg har fortsatt mensen.
men likevel har jeg små luftbobler i magen, og litt smerter nederst på høyre side..
eggløsningen kommer vel ikke så tidlig? kan jo ikke få eggløsning mens jeg har mensen. min kjære mann vil jo ikke kjøre brannbil. haha..

off..

men sånn ellers så går jeg å tenker for mye på dette. vil ikke tenke for mye. det skaper bare stress og forventninger å det er ikke bra. men likevel er hode mitt fult av tenk om og hvist atte.
Sammboeren virket jo så veldig bra så da må det jo klaffe vist jeg bare får eggløsning liksom..
å da skal jeg ha det rommet til barnerom, det skal males å pyntes med ole brumm, jeg skal ha stellebord der, vugge der osv.

blir gaal av å tenke slik.
har en vogn oppe.. den står der til pynt. kjøpte den når vi hadde bodd i huset i 3 mnd. den var på et loppemarked til 100 kr. det er en simo classik, de gameldakse med sotre hul forran og små bak. den er såå fin..
mangler bare en baby til den.
niesen min på 10 var på besøk her endag å la igjen baby born dukka. spå hun hadde noe å leke med her å. å den får til å med øyene mine til å svulme opp med tårer. en dukke,
jeg får lyst å løfte opp dukka å bare forsvinne bort i et lite drømmeland der den dukka kan være babyen min..

off.. tenk å tenke slik.. at en dukke,, nei..
er ikke gal altså.
er bare såå lei av å vente å at ingenting skjer.
å så når det da skjer litt med at jeg får piller osv så ser jeg liksom et lys i enden av tunellen å da blir alt helt kastet rundt i karusell i hod mitt. for mye tanker på en gang ja.

dette ble vel kanskje bare rot. men for meg så er det deilig å bare lufte tankene litt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar